Inainte de a se incepe design-ul, ne intalnim pentru a cunoaste toate detaliile despre afacerea dvs, tip de produse, sistemul de vanzare, concurenta si pozitia pe piata. Lucram impreuna cu dvs. pentru a crea o strategie optima de magazin virtual pentru a avea cele mai bune rezultate.
Prezentarea produselor
Odata ce s-a desenat homepage-ul, vom trece la desenarea paginilor secundare, unde se petrece intreaga actiune. Este cel mai important element al magazinului deoarece este locul unde trebuie sa va vinde-ti produsele, este locul unde detaliile produsului si vanzatorul se combina. Integram strategii de succes, care incurajeaza cat mai multe perspective posibile de a face consumatorul sa cumpere.
Descrierea produselor
Descrierea produselor, in combinatie cu calitatea imaginii produselor, joaca un rol important in vanzarea produselor dvs. O descriere clara si detaliata a produsului il va convinge pe utilizator ca acel produs este cea ce cauta. Descrierea produsului este foarte importanta si pentru Google care va indexa toate cuvintele din descriere si va imbunatati pozitia dvs.
Modulul de administrare
Depinzand de tipul de produs pe care il vindeti online, putem sa dezvoltam un modul de administrare care sa va permita sa updatati produsele preturile si descrierea in propriul vostru magazin, exact asa cum va doriti dumneavoastra.
Testarea proiectului
In final, cand site-ul dumneavoastra este gata de a fi lansat, avem un departament care se ocupa de testarea lui, care este separat de cel de marketing si design, care va efectua un test amanuntit inainte de a publica online site-ul.
Procesul de testare include
- compatibilitatile in mai multe browsere - asigurandu-ne ca site-ul dumneavoastra este vizibil corect in Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari
- teste pentru a ne asigura de functionalitatea site-ului
- toate link-urile sa functioneze corect si lipsa greselilor gramaticale
- teste de securitate - ne asiguram ca site-ul nu este vulnerabil la amenintarile de securitate obisnuite
Conceptul de design "Magazin la vedere"
Prima pagina reprezinta vitrina magazinului si este locul unde potentialii clienti vad produsele dvs. Vom lucra impreuna pentru a crea un homepage care va dispune oferta de produse intr-o maniera intuitiva, facilitandu-le persectivele de a gasi ceea ce doresc intr-un mod cat mai usor.
Cosul de Cumparaturi si Integrarea lui
Cosul de cumparaturi este necesar pentru toate site-urile bazazte pe eCommerce deoarece astfel se efectueaza plata in magazinele care folosesc aceasta aplicatie. Ganditi-va la el ca la un bon de cumparaturi. Avem mai multe tipuri de cosuri de cumparaturi disponibile pentru a indeplini nevoile dumneavoastra.
Optimizare SEO
Magazinul dumneavoastra va fi optimizat pentru Google si inscris in cele mai mari motoare de cautare.